Helluu

Hej alla har verkligen inte hunnit skriva på några dagar, för det första så krånglar minn blogg app jätte mycket visa kommentarer kommer inte upp i tid eller så försvinner dom bara,, (suck) eller så går det inte att lada upp bilder... Men nog om det :)

Yes som ni många vet så har jag startat en bloppis :) jätte kul faktisk för har mycket här hemma som inte används och tar bara onödig plats.. Har lagt upp mycket på blocket också :)
Sålde vintage LV väska som jag la upp här om ni mins? Folk ringde som galningar efter den.. Ångrade mig lite efter att jag sålt den :( men jag använder inte väskor längre så man måste ju vara realistisk + att jag bär mina barn 24/7 det räcker nog för min stackars rygg och bära om dagarna :)

Idag fick min Lian sin andra spruta, jätte duktig var han :)


Juste har färgat håret mörkt, vi får se hur länge det håller innan slingorna kommer igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback